Kasutustingimused

Laen...

1. MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS

1) Müügitingimused kehtivad ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja OÜ Ex Solveig. (edaspidi www.solveig.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

3) www.solveig.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.solveig.ee

2. HINNAINFO

1) Kõik veebipoes www.solveig.ee toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2) Kõikidele ostudele, mille kogusumma jääb alla 35 euro, lisandub hinnale transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile. Transpordi hind on välja toodud ostu sooritamisel transpordi valikuviiside valiku etapis.

3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (2 päeva pärast tellimuse vormistamist).

4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja www.solveig.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

5) Veebipood www.solveig.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.solveig.ee

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE

1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.

2) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Vormista ostˮ.

3) Järgnevalt tehke valik, kas soovite tellimuse sooritada ühekordselt või püsikliendina (kui veebipoes on selline jaotus).

4.1) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise ja makseviis. Seejärel vajutage lingile „Esita tellimusˮ , pärast mida saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, LHV, SEB, Coop, Luminor vm) või teiste makselahenduste abil pankades euromaksena. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt.

4.2) Makseid vahendab Maksekeskus AS. OÜ Ex Solveig on isikuandmete vastutav töötleja, OÜ Ex Solveig edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

5) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

6) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel  E−R 8.00−16.00 . Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

7) Juhul kui tellite kaupa üks päev enne kohaletoimetamise päeva (vt ptk 5 p 3) peab olema tellimus sooritatud (s.h ülekanne laekunud) enne kella 14:00-i

8) Kauba tellimust vormistades, tuleb arvestada tekstiili loomuliku kokkutõmbamist peale pesu ja kuivatamist. Teatud kangastel on kokkutõmbe suuruseks kuni 10%.

4. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood www.solveig.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood www.solveig.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipoodwww.solveig.ee-le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 2 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

5. KOHALETOIMETAMINE

1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood www.solveig.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele nagu DPD, Omniva, Itella.

2) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.

3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

4) Veebipood www.solveig.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood www.solveig.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

5) Maksimaalne tarneaeg toodetel on kuni 21 päeva.

6) Kui tarneaeg on üle 7 tööpäeva võetakse ostjaga ühendust ja informeeritakse teda võimalikust pikenenud tarneajast!

7) Tarne hind väikesemõõdulistel toodetel on 2.9€

8) Tarne hind tellimusel, mis sisaldab erimõõdus tooteid võib tarne hind muutuda, sellest teavitatakse klienti eelnevalt.

9) www.solveig.eee e-pood jätab endale õiguse muuta tarne hinda, seda eelnevalt kliendiga kokku leppides (Silmas pidades piirkondi, kuhu toodete tarnimine on äärmiselt keeruline ja kulukas - saared, äärealad kus regulaarne transpordiühendus puudub). 

10) Juhul kui klient ei peaks nõustuma kallima tarne hinnaga on võimalik tellimus tühistada ja tellimuse raha kantakse kliendi kontole tagasi.

11) E-poest tehtud tellimused toimetatakse kohale Eesti Vabariigi piires. 

6. TAGASTAMISÕIGUS

1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Vastavalt VÕS § 53 lg 4 on õigus ettevõtjal keelduda toodete tagasi võtmisest kui tegemist on mõõdetud kaubaga näiteks kangad, paelad jms. Tagastamise tüüpvorm on toodud veebipoe www.solveig.ee kodulehel.

2) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab veebipoe www.solveig.ee kodulehelt. Lae alla taganemise avaldus ning saada see aadressile info@solveig.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

4) Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.

5) Klient ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui veebipood www.solveig.ee on nõustunud kaubale ise järele tulema.

6) Veebipood www.solveig.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

7) Tagastada ei ole võimalik vastavalt kliendi soovile lõigatud kangast.

8) Tagastada ei saa pestud, ega kuivatatud kangast.

7. VÄÄRAMATU JÕUD

1) Veebipood www.solveig.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood www.solveig.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

8. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

1) Veebipood www.solveig.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.

2) Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoodwww.solveig.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

3) Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamine.

4) Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood www.solveig.ee ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab veebipood www.solveig.ee

5) Veebipood www.solveig.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@solveig.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

7) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

9) Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt www.solveig.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel www.solveig.ee ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood www.solveig.ee ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

9. TARBIJA ÕIGUS PÖÖRDUDA TARBIJAKAEBUSTE KOMISJONI POOLE

1) Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud  tarbijakaitseameti kodulehel.

_________________________________

OÜ Ex Solveig / www.solveig.ee